Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) oraz podobne technologie w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij
 
 
 

CONTACT CENTER

Kogo zatrudniamy?

W Contact Center w Lublinie pracują konsultanci, którzy telefonicznie lub przez internet obsługują Klientów. Udzielają oni informacji na temat produktów i usług, pomagają przy wyborze towaru, organizują dostawę, a także obsługują reklamacje.

JAK WYGLĄDA ŚCIEŻKA AWANSU?
 
  • 1
    ASYSTENT
  • 2
    KONSULTANT
  • 3
    STARSZY KONSULTANT
  • 4
    LIDER ZESPOŁU
    / EKSPERT
  • 5
    KIEROWNIK
  • 6
    TRENER
    WEWNĘTRZNY
 

ZOBACZ AKTUALNE OFERTY

 
 
 
Dołącz do nas jeżeli:
  • Jesteś zainteresowany pracą przy telefonicznej obsłudze Klienta,
  • Masz otwartą osobowość i lubisz rozmawiać z ludźmi,
  • Motywuje Cię praca, w której masz duży wpływ na własne wyniki.